Projectes urbanístics tramitats per l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar en aquest tercer any de legislatura.

De igual manera que en aquests anys passats, ens agradaria compartir els projectes urbanístics que s’han tramitat dins el municipi de Sant Llorenç des Cardassar en aquest tercer any de legislatura.

Alguns d’aquests projectes ja han finalitzat, d’altres es troben en fase d’execució i alguns d’ells es troben adjudicats (per part de l’Ajuntament o l’organisme pertinent) i pendents d’inici d’obres imminent. En aquest darrer cas s’ha inclòs en l’explicació la previsió d’inici d’obres.

  • Drenatge del Xaragall de Son Manxo – carrer Portocristo de Son Carrió. – Obres finalitzades. Subvencionat 100% pel Departament de carreteres mitjançant conveni de finançament.
  • Obres de la Dotació de Serveis del futur Institut d’Educació Secundària de Sant Llorenç des Cardassar.- Obres finalitzades. – Finançament Municipal.
  • Reforma i millora de l’escola Punta de n’Amer de Sa Coma.- Obres finalitzades. Subvencionat 100% per la Conselleria d’Educació mitjançant conveni de finançament.
  • Substitució dels collarins d’aigua potable dels carrers Mare de Déu Trobada, alegria, cabrera i església de Sant Llorenç.- Obres finalitzades. Subvencionat 100% per ITS (Impost Turisme Sostenible).
  • Millora del paviment del carrer Mare de Déu Trobada, alegria, cabrera i església de Sant Llorenç en motiu de la substitució dels collarins. – Obres finalitzades – Finançament Municipal.
  • Pont del Riuet de s’Illot – Obres finalitzades – Finançament Municipal entre l’Ajuntament de Manacor i l’Ajuntament de Sant Llorenç.
  • Projecte d’aireació de l’ecosistema del Riuet de s’Illot – Obres finalitzades – Finançament Municipal .
  • Substitució de les canonades d’aigua potable, aigua regenerada i implantació de sistemes urbans de drenatge sostenible a l’Avinguda de Sa Coma de Cala Millor – Obres finalitzades – Subvencionat 100% per ITS (Impost Turisme Sostenible).
  • Museu del Teixit i els Brodats de Sant Llorenç Fase 1 – Obra civil. – Obres finalitzades – Finançament Municipal.
  • Recanvi complet del sistema de calderes del centre de Dia de Sant Llorenç – Obres finalitzades – Finançament Municipal.
  • Reparació de la façana lateral del Poliesportiu de Son Carrió. – Obres finalitzades. Competència Municipal – Subvencionat 100% pel POS – (Pla d’Obres i Serveis del Consell de Mallorca).
  • Renovació urbana sostenible de l’Avinguda Sa Coma de Cala Millor. – Obres començades, finalitzaran aquest mes de juny.  Competència Municipal – Subvencionat 100% per ITS (Impost Turisme Sostenible).
  • Extensió i millora de la línia elèctrica que alimenta Son Carrió – Obres començades, finalitzaran aquest mes de juny.  Competència Municipal.
  • Pont de la Variant Ma-15 de Sant Llorenç – Obres començades, finalitzaran aquest mes de maig de 2027. Finançament Insular (Consell de Mallorca – Departament de Carreteres).
  • Projecte SAGTICA (Sistema Automatizado para la Gestión Inteligente del Ciclo del Agua) Obres començades, finalitzaran aquest mes de juny. Finançament Insular (Consell de Mallorca – Departament de Turisme).
  • Recanvi de les baranes del Carrer Taulera de Sant Llorenç – Obres finalitzades – Finançament Municipal.
  • Reforma i millora de dos nous vestuaris al Camp de Futbol de Cala Millor. – Obres finalitzades – Finançament Municipal.
  • Substitució dels collarins d’aigua potable dels carrers Femenies, Formentera, Llevant i de sa Sínia.- Obres finalitzades. Subvencionat 100% per ITS (Impost Turisme Sostenible).
  • Instal·lació de noves lluminàries a Sa Coma i ‘Illot. – Obres començades, finalitzaran aquest mes de juny. Finançament Europeu (Next Generation).
  • Nova peatonalització de l’escola, l’aturada del TIB i el poliesportiu de Son Carrió. – Obres adjudicades, finalitzaran el mes juliol.  Competència Municipal.
  • Instal·lació i recanvi de baranes a l’entrada de l’estació de Sant Llorenç – Obres finalitzades – Finançament Municipal.
  • Millora del paviment de l’Avinguda Llevant i del Carrer Cristòfol Colom de Cala Millor. – Obres finalitzades – Finançament Municipal.
  • Ampliació i millora del poliesportiu de Son Carrió. – Obres adjudicades, finalitzaran entre el mes de juliol i agost.  Competència Municipal.
  • Nou parc Infantil a la Plaça de l’Ajuntament de Sant Llorenç – Obres adjudicades, finalitzaran entre el mes de juliol i agost.  Competència Municipal.
  • Demolició de l’immoble situat al carrer Major 15 de Son Carrió – Obres adjudicades, finalitzaran entre el mes de setembre.  Competència Municipal.
  • Instal·lació i reforma d’una part del clavegueram de Sa Coma – Obres adjudicades, finalitzaran entre el mes de setembre.  Competència Municipal i Autonòmic.
  • Millora del paviment dels carrers Femenies, Formentera, Llevant i de sa Sínia en motiu de la substitució dels collarins. – Obres adjudicades, finalitzaran entre el mes de juliol i agost.  Competència Municipal.
  • Museu del Teixit i els Brodats de Sant Llorenç Fase 2 – Discurs museogràfic – Obres adjudicades, finalitzaran entre el mes de setembre i octubre.  Competència Municipal.
  • Sistema de reg intel·ligent de la zona costanera – Obres adjudicades, finalitzaran entre el mes de setembre i octubre. Competència Municipal – Subvencionat 100% per ITS (Impost Turisme Sostenible).
  • Demolició de l’immoble situat al costat del torrent (Passeig de les Brodadores) de Sant Llorenç – Obres adjudicades, finalitzaran entre el mes de setembre i octubre. Competència Municipal.
  • Demolició parcial de l’immoble situat a la costa de na Capirrona de Son Carrió. – Obres adjudicades, finalitzaran entre el mes de setembre i octubre. Competència Municipal.

Pròximes licitacions que seran adjudicades en aquests pròxims mesos:

  • Millora de l’entrada de la intersecció del carrer des Purgatori amb Mossèn Galmés – Competència Municipal.
  • Reforma i millora de l’escola CEIP Mestre Guillem Galmés.- Subvencionat 100% per la Conselleria d’Educació mitjançant conveni de finançament.
  • Nova rodona entrada a Sa Coma (Avinguda de les Palmeres) – Subvencionat 100% pel Consell de Mallorca.
  • Nova Rodona entrada a Cala Millor (Avinguda Llevant) – Subvencionat 100% pel Consell de Mallorca.

Els comentaris estan tancats.