Comencen les obres d’ampliació i millora del poliesportiu de Son Carrió

Han començat les obres d’ampliació i millora del poliesportiu de Son Carrió, una actuació que permetrà millorar les instal·lacions esportives del nucli i donar resposta a les necessitats dels usuaris, clubs i famílies que en fan ús habitualment.

El projecte, que forma part del pla municipal de millora de les infraestructures esportives impulsat durant aquest mandat, compta amb un pressupost de 163.122,13 euros.

Amb l’inici dels treballs, l’Ajuntament continua avançant en la renovació i modernització dels equipaments esportius municipals, amb l’objectiu de disposar d’espais més complets, accessibles i adaptats a les necessitats de la ciutadania.

El batle, Jaume Soler, ha destacat que “en aquests tres anys hem renovat i modernitzat els tres poliesportius municipals: el de Sant Llorenç, el de Sa Coma i el de Son Carrió. Ara continuam fent feina amb aquesta nova actuació a Son Carrió, perquè els nostres espais esportius siguin cada vegada més complets i ofereixin un millor servei a la ciutadania”.

Per la seva banda, el regidor de zona de Son Carrió, Miquel Font, ha assenyalat que “el poliesportiu de Son Carrió és un espai molt utilitzat pels carrioners i carrioneres, clubs i famílies, i aquesta ampliació suposa una millora necessària per continuar donant un bon servei. L’inici de les obres és una passa important per disposar d’unes instal·lacions més adequades a l’activitat esportiva que s’hi desenvolupa”.

Aquesta actuació se suma a les diferents intervencions dutes a terme durant aquest mandat per millorar els equipaments esportius del municipi. L’Ajuntament continua així amb la seva aposta per la promoció de l’esport i per la millora contínua de les instal·lacions i els serveis públics.

 

Els comentaris estan tancats.