L’Ajuntament de Sant Llorenç licita les obres del dipòsit municipal de vehicles.

El pressupost de les obres del dipòsit municipal de vehicles puja a 246.155,09€ i es troba 100% subvencionat pel Consell de Mallorca, a través del Pla d’Obres i Serveis 2025/2026.

Aquest dipòsit, que s’ubicarà al carrer Cristòfol Colom de Cala Millor, permetrà a la Policia Local de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar retirar i emmegatzemar els vehicles abandonats a la via pública, fet que fins ara quedaven dispersats pels carrers municipals, generant problemes ambientals i de seguretat ciutadana.

La previsió és que al mes d’octubre aquesta infraestructura es trobi a disposició de la Policia Local de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.

Un pensament a “L’Ajuntament de Sant Llorenç licita les obres del dipòsit municipal de vehicles.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.