Canvi de circulació a Sant Llorenç.

L’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar informa que, amb motiu de les obres de canalització del torrent de Ses Planes a la variant de la Ma-15, a partir del pròxim dimecres 10 de juny hi haurà canvis en la circulació de vehicles a Sant Llorenç des Cardassar.
El carrer Mossèn Galmés es convertirà en un sentit únic de circulació, en direcció des d’Artà cap a Manacor.
El Passeig de les Brodadores es convertirà en un sentit únic de circulació, en direcció des de Manacor cap a Son Servera.
Alguns carrers de dins el poble, podran sofrir canvis de direcció per afavorir la circulació. Per tant, d’aquesta manera:
  • Es possible mantenir els aparcaments dels carrers Mossèn Galmés i Passeig de les Brodadores.
  • El sentit únic garanteix una major accessibilitat als carrers Mossèn Galmés i Passeig de les Brodadores.
  • S’eviten situacions crítiques de possibles congestions de doble direcció.
  • Es millora la seguretat de les vies i s’eviten possibles col·lisions amb vehicles estacionats.
  • ⁠Es reparteix de manera equitativa la densitat del trànsit rodat pel nucli de població.

Des de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar vos demanam que extremeu les precaucions en la circulació i als senyals viaris.

Els comentaris estan tancats.