Els batles amb el tren

Els batles han signat el compromís per acabar el tren la pròxima legislatura. Han estat recolzats per tots els partits polítics del Llevant (excepte el PP).La plataforma pel tren de llevant ha convocat al 5 batles de la comarca del Llevant (Artà, Capdepera, Manacor, Son Servera, Sant Llorenç) a signar un document on expressen el seu desacord amb la resolució que adoptà el 19 d’abril de 2013 el Consell de Govern referent a descartar de forma definitiva la continuació de les obres del projecte ferroviari entre Manacor i Artà, i manifestar el seu malestar i rebuig amb aquesta decisió política atès que es consideren menyspreats pel Govern ja que en cap moment no han estat ni consultats ni tampoc informats sobre aquesta decisió que afecta directament els seus municipis i ciutadans.

Al mateix temps ha convocat a tots els partits polítics de tots els municipis de la comarca a signar el compromís de finalitzar les obres la propera legislatura en cas de que governin i així portar-ho en el seu programa electoral. Aquest compromís es ratificarà amb tots els líders autonòmics en un període de 15 dies.

La convocatòria s’ha fet en el punt d’entrada del tren en el Passeig del Ferrocarril de Manacor en en marc de la Fira, davant una important presència de vianants. A l’acte també ha assistit la líder del PSIB-PSOE Francina Armengol

Evocant les paraules del Conseller de Mobilitat que qualifica el tren de Llevant com una amollada de coloms, una vegada signats el documents, s’han amollat coloms recordant tots aquells que al llarg de 15 anys i 8 marxes per les vies han donat i reiterat el seu suport a la construcció d’aquesta obra.

El Conseller Company havia convocat per dimarts 28 als batles de la Comarca que han manifestat que no assistiran a cap trobada més amb el conseller de Mobilitat que fins ara els ha menyspreat. Sols es reuniran amb el President Bauzà.

La Plataforma pel tren de Llevant reivindica un pacte de tots els partits per tal de sortir d’aquesta situació que ens fa avergonyir com a ciutadans. També demana que d’una vegada per totes es publiquin els comptes clars dels costos del tren (no d’explotació) per separat. sense incloure despeses d’infraestructures. Allò que s’ha licitat, el que s’ha gastat, i el que queda per acabar l’obra.

DSC_0002.JPGDSC_0003.JPGDSC_0004.JPGDSC_0005.JPGDSC_0020.JPGDSC_0034.JPG

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.