Balanç molt positiu de l’app d’incidències de l’Ajuntament de Sant Llorenç

L’àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar fa una valoració “molt positiva” de l’app d’incidències que es va posar en marxa en juny del 2015. De llavors ençà i fins el mes de març, s’han tramitat 1.256 incidències a través d’aquesta aplicació mòbil desenvolupada per Límit Tecnologies S. A.

(A les imatges trobareu enllaços a l’AppelStore i a PlayStore).

ihone

A Sant Llorenç el tipus d’incidències que més s’han comunicat són les que fan referencia a residus i neteja viària, 728 incidències la qualcosa representa el 58% del total; seguides de jardineria i verd urbà, que han estat 181, això és un 14,5 %; serveis generals, 168 incidències registrades, un 13 % del total; i altres on s’emmarcarien plagues, accidents, etc.

A finals de març, només quedaven dues incidències pendents, 74 estaven en curs i 1.180 ja havien finalitzat.

Segons declara el regidor de Medi Ambient, Mateu Frau, “aquesta aplicació s’ha convertit en una potent eina de comunicació entre la població i l’Ajuntament respecte a incidències del dia a dia, a més de ser una gran eina de coordinació entre tots els departaments municipals i empreses concessionàries de diversos serveis, i permet una ràpida resposta i especialment el seguiment i fiscalització de cada una de les comunicacions rebudes”.

ANDROID

Els veïnats d’aquesta localitat han demostrat una “molt bona acollida del servei i prova d’això, és l’ús continu que fan del mateix”, apunta Frau. Tot i així, demanana a la ciutadania que faci ús de la mateixa i que denunciïn les incidències que localitzen a la via pública. “Gràcies a la implantació de l’aplicació, els ciutadans i les empreses de Sant Llorenç des Cardassar poden comunicar les incidències detectades en l’equipament urbà de forma àgil i directa i nosaltres les podem actuar ràpidament”.

Per utilitzar el servei a través de Android o IOS n’hi ha prou amb descarregar l’aplicació d’incidències de l’Ajuntament de Sant Llorenç del PlayStore o l’AppStore i de forma fàcil, intuïtiva i gratuïta, i comunicar tot tipus d’incidències directament al responsable municipal de les mateixes.

Una vegada oberta l’aplicació al dispositiu mòbil, el procediment és molt ràpid i senzill. Per comunicar una incidència l’app s’encarrega de detectar de forma automàtica les coordenades exactes a les que situa la mateixa, es pot adjuntar una foto de la incidència i una breu descripció. Una vegada enviada, el o la responsable nomenat per l’Ajuntament rep la mateixa, iniciant els tràmits per donar solució a la incidència detectada. El ciutadà coneix en tot moment l’estat en què es troba la incidència comunicada gràcies a les notificacions que rep al seu dispositiu mòbil.

Des de fa uns mesos l’àrea de Noves Tecnologies de Sant Llorenç des Cardassar, que és qui ha coordinat la posada em marxa de l’aplicació, fa feina perquè a través d’aquesta app la ciutadania pugui comunicar tot tipus d’incidències, no només les referents a l’àrea de Medi Ambient, i també pugui reservar el mobiliari urbà i pistes de pàdel i comprar entrades pels espectacles que es fan a l’Auditori de sa Màniga o a l’Espai 36.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.