El Consorci de Turisme de Son Servera i Sant Llorenç des Cardassar presenta la seva revista corporativa: ‘Sentiu-vos com a ca vostra’

El Consorci de Turisme de Son Servera i Sant Llorenç des Cardassar ha elaborat, per primera vegada, una revista on es donen a conèixer els beneficis de l’activitat turística a la societat local quan se segueix el model de turisme responsable. Així, s’ha elaborat aquesta Revista Corporativa amb l’objectiu també d’incentivar la participació social, difonent els principals valors de la destinació.

20170131_094011_resized

La revista, de 20 pàgines, té previst editar-se amb una periodicitat anual, i enguany es titula amb l’slogan de la destinació: ‘Sentiu-vos com a ca vostra’. Conté informació general sobre el Consorci de Turisme; el plantejament de turisme responsable al nostre destí; i els eixos estratègics i tàctiques dels quals deriven el Pla d’acció anual: promoció, patrimoni, intel·ligència, coneixement i amfitrions, i les actuacions duites a terme per a cadascun dels eixos. A més, inclou un directori d’aquells establiments que formen part del recentment creat Consell Assessor.

Aquest material ha estat editat en dos formats bilingües: el primer d’ells en català – castellà, i el segon en anglès – alemany, i, a més de formar part del material de promoció que la destinació de Cala Millor presenta en les fires a les quals assisteix anualment, es distribuirà a empreses del sector turístic de la zona i touroperadors.

D’altra banda, les revistes contenen un codi QR per tal que es puguin descarregar còmodament als dispositius mòbils, a més de trobar-se publicades a les pàgines web de l’Ajuntament de Son Servera (www.sonservera.es), de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar (www.santllorenc.cat) i del Consorci del Turisme (www.visitcalamillor.com).

El projecte ha estat cofinançat amb l’Agència de Turisme de les Illes Balears, gràcies a l’ajuda rebuda en concepte de subvenció, de la qual l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar en va resultar beneficiat.

Fins ara, la destinació Cala Millor no comptava amb una publicació on s’analitzés i es donés a conèixer les millores realitzades i els principals valors de destí. En aquest sentit, els municipis que integren el Consorci de Turisme, Son Servera i Sant Llorenç, duen a terme gran quantitat d’accions i millores per tal de posar en valor els recursos existents i els productes turístics, així com per mantenir les infraestructures necessàries per al desenvolupament de l’activitat turística.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.