L’Institut de Secundària de Porto Cristo organitza una excel•lent activitat esportiva i solidària

El darrer dia d’escola abans de les vacances de Pasqua, l’Institut de Secundària de Porto Cristo ha organitzat una bicicletada solidària. Aquesta activitat esportiva és a benefici de la Fundació Campaner, que lluita contra la malaltia del noma al Níger (Àfrica). El noma ataca els infants desnodrits en els racons més pobres del planeta -especialment Àfrica- i els mutila la cara. Continua



Dimecres, 1 de març, a les 17 h
AUDITORIUM SA MÀNIGA